Marian Gavrilescu

Intrapreneur & Senior Consultant în Management, Marketing, Vânzări, Dezvoltare

Voi ce parere aveti? Nr.1 este diferentiator UNIC?

Am scris un articol pentru revista Careers & Business in care lansam o tema legata de alegerea „Nr.1 in…” ca si diferentiator UNIC,mai mult decat un argument important in comunicare.

Am avut destul de multe discuții cu clienții pe tema asta. Ownerii, mai ales cei care activează pe zona de producție, își fixează acest obiectiv (să devină Nr. 1), iar apoi vor să-l comunice. Până aici, totul este corect. Tendința consumatorului este să aleagă pe Nr. 1 din orice domeniu. Am fost de acord cu acest lucru. Este un element important în decizia de cumpărare, însă NU este un Diferențiator UNIC!

Ce este un diferențiator UNIC?

Diferențiatorul UNIC sau Propunerea mea Unică de Vânzare este un concept ce reunește mai multe elemente (nume, aspect, conținut fizic/funcțional, conținut emoțional, expertize, competențe, garanții, soluții, etc) aflate la îndemâna vânzătorului în mod real, original și identificate după dorințele și comportamentele publicului țintă și comunicate într-un mod creativ și eficient. Toate acestea, pe o fundație construită din analize, comparații, cercetări, teste, adaptari, etc. Pare complicat, nu-i asa? Nu este! Cele mai multe informații sunt la îndemână, însă nu sunt vizibile pentru antreprenorii concentrați să reducă costurile, să scadă prețul și să se plângă de capriciile pieței pe care activează.

Pentru că tema are mult conținut și trebuie să ducă la… restul articolului aici!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.