Home Despre mine

Despre mine

Sunt Marian Gavrilescuconsultant in marketing din 2010, specialist din 2006, prestator din 1999 si pasionat din 1993 (in liceu – generare si constructie proiecte). Am avut multe dezamagiri in viata, insa putine in Marketing. Cred ca esecul vine numai insotit de superficialitate, compromisuri, incompetentele unor membri ai echipei si graba. Nu trebuie sa ma ascund dupa cires, am avut parte si de experiente neplacute in acesti ani, destul de multi, in opinia mea. Am invatat din fiecare experienta, iar fiecare neimplinire s-a transformat in principii solide de viata. Din acest motiv, ma straduiesc sa nu accept niciun risc si sa nu ma abat de la ce-mi dicteaza experienta si competentele. Folosesc argumentatii si dovezi pentru orice propun si nu privesc pe nimeni de sus, indiferent de nivelul de pregatire.

Consultantul este consilierul directorului general (sau owner) si supervizorul celor desemnati sa implementeze strategia de marketing. Primeste obiectivele  de la directorul general (owner) si ajuta la constructia unei strategii eficiente de marketing.  Este singurul care intelege rolurile marketing-ului intr-o companie ( Imagine si Suport pentru vanzari ), face diferenta intre ele si le uneste intr-un mod foarte fin. Daca este nevoie, construieste sau reconstruieste departamentul de marketing si echipeaza cu competentele necesare echipa de lucru. Nu este valoros pentru cei care considera ca strategia de marketing este suma unor entitati diferite care fac implementare dupa considerente empirice.

Am un mare defect la care lucrez: Ascultarea activa. Experienta face sa-mi dau seama foarte repede despre tipul de companie in care ma aflu si vreau sa ajung mai repede la solutii. De asemenea, printre primele lucruri pe care le impun, este cultura de feedback. Ma declar multumit si cer chiar si feedback distructiv, daca ma ajuta sa inteleg problemele aparute pe parcurs. Am o atitudine deschisa, constructiva si nu ma las intimidat de persoane blocate in cadre restranse de referinta sau frustrate de nerealizarile lor.

 

Am fost nevoit sa ma specializez in Management si sunt atestat „general manager”, pentru ca sunt nevoit sa trec prin management pentru a ajunge la marketing, in cele mai multe cazuri. In plus, este greu sa determini o constructie de marketing intr-o companie condusa empiric, daca departamentul de marketing inseamna flyere, postari pe facebook si anunturi online, ori bannere.

Am avut chiar si o activitate politica, din dorinta de a experimenta marketingul si in acest domeniu. Am vrut sa verific daca ceva se poate schimba in modul de gandire si perceptie. Am demonstrat, am incheiat ciclul promis si am parasit domeniul. Referitor la acest aspect, va pot spune ca societatea  nu era si nu este pregatita pentru altfel de politica. Altfel, este acceptat pe termen scurt. Probabil, ulterior trebuie sa faci compromisuri sau sa te adaptezi la sistemul comun.  Am reusit totusi sa fac destule si nu regret nimic din acea perioada.

Secretele mele sunt in numar de cinci: 1. Analize realizate cu responsabilitate; 2. Studiul comportamentelor; 3. Solutii adaptate continuu; 4. Identificarea celor mai eficiente canale de comunicare cu publicul tinta; 5. Mesaje potrivite (inghitite usor de target)

Imi doresc sa schimb lumea, sa ajut oameni slabi sa se ridice si persoane talentate sa fie cunoscute.

De restul, va puteti da seama, citindu-ma, sau urmarindu-mi activitatea profesionala!

Pe de alta parte, sunt un om simplu, pasionat de meseria mea si iubitor de frumos si lucruri constructive. Sunt casatorit, am doi baieti: Luca (2005) si Adelin (2010).

Scriu, din cand in cand pe acest blog despre nemultumiri, frustrari si bucurii. Promovez ce-mi place si spun intotdeauna ce gandesc… cu orice riscuri. Sunt emotiv la fiecare postare. Din acest motiv se intampla sa nu reusesc sa ma inteleg sau sa fac greseli… desigur, altele decat cele intentionate. Sa nu va suparati pe mine, indiferent de situatie. Propuneti-va sa discutam inteligent, educat si constructiv. O sa va surprinda rezultatele.