Vestea ca facebook face minuni in promovare a deraiat serios locomotiva rationalului in materie de marketing. Da. Inteleg, ati identificat un canal de actiune si nu va mai intereseaza baza constructiei pe linie de marketing. Stim ca facebook-ul „duduie” si cautam oameni sa se ocupe de facebook-ul nostru. Oare este corect? Evident, raspunsul este NU! Mai mult, o sa gasiti „specialisti” care au avut succes cu proiecte cu baza in produse fast moving sau de interes si o sa considerati ca este suficient. Nimic mai gresit!
De ce avem nevoie pentru facebook?
Am dorit numai sa va etalez o situatie, pentru a trage un semnal de alarma.
Important: Facebook este cel mai complex instrument de marketing, insa nefolosit corespunzator va poate aduce mai multe prejudicii decat beneficii. Analizati oportunitatile si modalitatile inainte de a va lansa intr-un astfel de proiect. Sfatul meu este sa apelati la un specialist!
Toate cele bune!
În lumea vânzărilor, fiecare moment este oportunitate. Dar, așa cum știm cu toții, oportunitatea nu…
Am scris un articol pentru Careers & Business despre acest subiect. M-am gândit să pun…
Bună dragilor! Fie că sunteți antreprenori în plină acțiune sau specialiști experimentați, fiecare dintre noi…
De ce vreau să introduc manager MMS (director MMV) în COR (Clasificarea Ocupațiilor din România)?…
In urma cu numai trei luni, acceptam o noua provocare - un nou proiect de…
Daca ai decis sa schimbi ceva la tine sau chiar sa te schimbi radical, felicitari!…
Leave a Comment