Marketing

Replici din citate, asertivitate si preocupari constructive

Pe baza unor citate celebre am construit replici ce ar putea sa inlocuiasca o abordare empirica in relatia cu colegii si subalternii. Cu alte cuvinte, replici din citate, asertivitate si preocupari constructive. Este numai un exemplu. Voi sunteti mai inteligenti decat mine si gasiti mult mai multe solutii. Am vrut numai sa va trag de maneca si sa va atentionez ca relatiile dintr-o companie sunt vitale. Gestionati cu asertivitate! Cereti un mediu si functiuni profesioniste. Definitivati in clar Organigrama, Legaturile structurale si Designul posturilor astfel incat mecanismul companiei voastre sa functioneze asemanator cu cel al ceasurilor elvetiene. Glumesc, desigur! Daca nu va propuneti sa urcati 10 etaje, o sa aveti frustrari ca ati urcat numai doua si ca se putea mai mult, insa nu v-ati propus. Sper sa gasiti interesanta abordarea mea si sa va determine sa actionati! Mult mai complex, desigur. Pentru ca puteti!

Replica  General Managerului:

Cunoasterea nu este de ajuns! Multi oameni stiu ce sa faca, dar putini oameni fac ceea ce stiu!” –  Tony Robbins

Replica unui specialist:

Productivitatea nu este un accident. Este rezultatul unui angajament fata de excelenta, planificare inteligenta si efort concentrat” – Paul J. Meyer

Replicile  sefului de departament:

Cand o persoana ezita pentru ca se simte inferioara, cealalta este ocupata sa faca greseli si sa devina superioara” – Henry Link

„Secretul succesului este sa va ridicati si sa faceti ceva. Multi oamni au idei, insa putini fac ceva acum” – Nolan Bushnell

„Amanarea este asasinul oportunitatii”- Victor Kiam

„Dacă asteptam pană cand vom fi multumiti de toate incertitudinile, ar putea fi prea tarziu”- Lee Iacocca

Replicile sefului pentru cei care se plang de colegi:

“Nu-ti intrerupe niciodata dusmanul cand face o greseala” – Napoleon

“Oamenii sunt mai convinsi de lucrurile pe care le descopera singuri” – Benjamin Franklin

Replica PR-ului profesionist:

„Nu poti construi o reputatie pe ce ai de gand sa faci.” – Henry Ford

Marian Gavrilescu

Leave a Comment
Share
scris de
Marian Gavrilescu

Postari recente

Optimizarea strategiilor de vânzare cu modelul GROW

În lumea vânzărilor, fiecare moment este oportunitate. Dar, așa cum știm cu toții, oportunitatea nu…

7 luni ago

Consultanța în afaceri: De la neîncredere la transformarea afacerii tale

Am scris un articol pentru Careers & Business despre acest subiect. M-am gândit să pun…

7 luni ago

Viziune versus Implementare: Cum ne adaptăm în mijlocul schimbării

Bună dragilor! Fie că sunteți antreprenori în plină acțiune sau specialiști experimentați, fiecare dintre noi…

8 luni ago

Vreau să introduc manager MMS (director MMV) în COR. Ce părere aveți?

De ce vreau să introduc manager MMS (director MMV) în COR (Clasificarea Ocupațiilor din România)?…

1 an ago

Rebranding Dragon Star Curier – cum arata noul logo DSC si care este explicatia lui.

In urma cu numai trei luni, acceptam o noua provocare - un nou proiect de…

4 ani ago

Schimbarea ta trebuie descoperita de cei din jur, nu cunoscuta inainte!

Daca ai decis sa schimbi ceva la tine sau chiar sa te schimbi radical, felicitari!…

4 ani ago