Creativitatea celor din marketing a generat, de-a lungul timpului, diverse forme de exprimare a unor teorii sau directii strategice de marketing. Astazi, am decis sa discutam despre CSR (Corporate Social Responsibility) sau CSM (Corporate Social Marketing/Management). Activitatea de baza este Corporate Social Responsibility, insa prezentarea strategica si necesitatea coordonarii, monitorizarii si adaptarii de solutii a generat incadrarea catre termenele superioare de marketing sau management. Toate mi se par argumentate, insa au generat distantarea de la conceptul basic. Din nefericire, acest lucru.. postare in curs de recuperare dupa o problema de server
În lumea vânzărilor, fiecare moment este oportunitate. Dar, așa cum știm cu toții, oportunitatea nu…
Am scris un articol pentru Careers & Business despre acest subiect. M-am gândit să pun…
Bună dragilor! Fie că sunteți antreprenori în plină acțiune sau specialiști experimentați, fiecare dintre noi…
De ce vreau să introduc manager MMS (director MMV) în COR (Clasificarea Ocupațiilor din România)?…
In urma cu numai trei luni, acceptam o noua provocare - un nou proiect de…
Daca ai decis sa schimbi ceva la tine sau chiar sa te schimbi radical, felicitari!…
Leave a Comment