Astazi am avut o discutie foarte interesanta, despre marketing, cu un om inteligent. La un moment dat, mi-a pus o intrebare la care nu ma asteptam. „Daca vorbim de o masina, care parte ar fi marketingul? Dar in cazul unui om?” Nu stiu cat de tare l-a luminat raspunsul meu, insa nonverbalul sau spunea ca are nevoie sa mestece afirmatiile mele. Ce am raspuns? Farurile la masina si simturile la om! Stiti ca se spune despre un lucru usor ca este „simplu ca buna ziua”, deci seara/noaptea este problema. Noaptea apare necunoscutul, bajbaiala, intamplarea, hazardul, etc Faza scurta sau faza lunga reprezinta interesul pentru marketing. Asta, legat de masina. Referitor la om, simturile sunt analizele de specialitate care determina sau sugereaza solutii creierului. Una peste alta, zic ca raspunsul meu, desi foarte rapid, nu a fost unul gresit. Cred ca increderea mea vine si dupa telefonul primit de la acea persoana in urma cu cateva minute: „… Vreau sa fii consultant marketing pentru mine si compania mea”. Trebuie sa-i multumesc pentru incredere, si pe aceasta cale.
Personal, mi s-ar parea interesant sa dezvoltam aceasta solutie. Deci, daca va pricepeti la marketing, masini sau oameni, poate pornim o discutie.
Toate cele bune!
În lumea vânzărilor, fiecare moment este oportunitate. Dar, așa cum știm cu toții, oportunitatea nu…
Am scris un articol pentru Careers & Business despre acest subiect. M-am gândit să pun…
Bună dragilor! Fie că sunteți antreprenori în plină acțiune sau specialiști experimentați, fiecare dintre noi…
De ce vreau să introduc manager MMS (director MMV) în COR (Clasificarea Ocupațiilor din România)?…
In urma cu numai trei luni, acceptam o noua provocare - un nou proiect de…
Daca ai decis sa schimbi ceva la tine sau chiar sa te schimbi radical, felicitari!…
Leave a Comment