Marian Gavrilescu

Intrapreneur & Senior Consultant în Management, Marketing, Vânzări, Dezvoltare

Ce este facebook fara strategie de marketing si de ce avem nevoie basic

Vestea ca facebook face minuni in promovare a deraiat serios locomotiva rationalului in materie de marketing. Da. Inteleg, ati identificat un canal de actiune si nu va mai intereseaza baza constructiei pe linie de marketing. Stim ca facebook-ul „duduie” si cautam oameni sa se ocupe de facebook-ul nostru. Oare este corect? Evident, raspunsul este NU! Mai mult, o sa gasiti „specialisti” care au avut succes cu proiecte cu baza in produse fast moving sau de interes si o sa considerati ca este suficient. Nimic mai gresit!

 

De ce avem nevoie pentru facebook?

  1. Viziunea pentru comunitate
  2. Punctele comune de interes cu membri comunitatii (minim doua, una fiind legata direct de activitatea noastra, cealalta legata de pasiuni, initiative comune, etc)
  3. Designul prezentei pe facebook
  4. Tipuri de mesajele (diferentiatori, politici, etc)
  5. Modul de etalare al mesajelor
  6. Analiza si interpretarea rezultatelor
  7. Adaptarea de solutii din mers sau schimbarea de planuri
  8. Preocuparea continua de cresterea si fidelizarea comunitatii
  9. Modul de reactie la tipurile de scenarii
  10. Culegerea roadelor (cum profitam de beneficiile acestei retele construite corect)

Am dorit numai sa va etalez o situatie, pentru a trage un semnal de alarma.

Important: Facebook este cel mai complex instrument de marketing, insa nefolosit corespunzator va poate aduce mai multe prejudicii decat beneficii. Analizati oportunitatile si modalitatile inainte de a va lansa intr-un astfel de proiect. Sfatul meu este sa apelati la un specialist!

Toate cele bune!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.