Despre marketing, farurile la masina si simturile la om

Astazi am avut o discutie foarte interesanta, despre marketing,  cu un om inteligent. La un moment dat, mi-a pus o intrebare la care nu ma asteptam. „Daca vorbim de o masina, care parte ar fi marketingul? Dar in cazul unui om?” Nu stiu cat de tare l-a luminat raspunsul meu, insa nonverbalul sau spunea ca are nevoie sa mestece afirmatiile mele. Ce am raspuns? Farurile la masina si simturile la om! Stiti ca se spune despre un lucru usor ca este „simplu ca buna ziua”, deci seara/noaptea este problema. Noaptea apare necunoscutul, bajbaiala, intamplarea, hazardul, etc Faza scurta sau faza lunga reprezinta interesul pentru marketing. Asta, legat de masina. Referitor la om, simturile sunt analizele de specialitate  care determina sau sugereaza solutii creierului. Una peste alta, zic ca raspunsul meu, desi foarte rapid, nu a fost unul gresit. Cred ca increderea mea vine si dupa telefonul primit de la acea persoana in urma cu cateva minute: „… Vreau sa fii consultant marketing pentru mine si compania mea”. Trebuie sa-i multumesc pentru incredere, si pe aceasta cale.

Personal, mi s-ar parea interesant sa dezvoltam aceasta solutie. Deci, daca va pricepeti la marketing, masini sau oameni, poate pornim o discutie.

Toate cele bune!

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.