Marian Gavrilescu

Intrapreneur & Senior Consultant în Management, Marketing, Vânzări, Dezvoltare

Pariu cu Liviu Dragnea, foisor psd, mici, bere si toata presa

Liviu Dragnea, pariu, foisor psd, mici, bere si toata presa. Dragos Lungu, blogger, umilit, stare de disconfort, gest de salvare penibil: „Micii imi plac, da, dar nu vreau de la domnul Dragnea!” Doina Cornea – ce treaba avem cu moartea ei? Cand constat ca oamenii de pr isi ating obiectivele, chiar daca intr-un mod neinspirat etic si profesional, va spun. Ieri s-a intamplat un astfel de exemplu. Care a fost scopul? Eu va spun numai ce am constatat, decideti voi restul. Din punctul meu de vedere avem de ales intre o „blasfemie” si un „succes de pr”. Tot dupa parerea mea, un punct urias pentru notorietatea lui Dragnea. Daca tinem cont de scoringul de PR, este o reusita. Daca tinem cont de etica… nu conteaza, pentru ca notorietatea este mai importanta!

Ce a reusit Liviu Dragnea, cu acest eveniment de PR, pentru publicul tinta?

  1. Sa transmita ca este un om simplu ca noi
  2. Sa transmita ca este o persoana populara
  3. Sa transmita ca respecta o promisiune („pariu”)
  4. Sa transmita ca este nationalist – mici si bere in foisor
  5. Sa transmita interes urias pentru media pentru o chestiune banala

Ce a reusit Liviu Dragnea, cu acest eveniment de PR, pentru intelectuali si opozitie?

  1. Poti face un gratar cu mici si bere, chiar daca esti la serviciu, in cursul saptamanii, in mijlocul zilei
  2. Dau mici cu bere, pentru cei care nu sunt interesati de Doina Cornea
  3. Apropo, cine a fost Doina Cornea si ce treaba avem noi PSD sa-i onoram inmormantarea?
  4. Daca vreau, pot sa sacrific si un blogger pentru interesul lui Liviu Dragnea
  5. Dragos Lungu, bloggerul despre care este vorba, a incercat sa arate ca lupta si a refuzat micii. :)) Cum o fi intrat berea?

Sugestii pentru cei care fac astfel de campanii de PR:

  1. Alegeti bine ziua si conjunctura
  2. Verificati ce transmite fiecare element definitoriu
  3. Verificati impactul pentru toate segmentele
  4. Atentie pe cine si de ce sacrificati inutil
  5. Scapati de „lasa ma ca merge si asa”! Da, merge si asa, dar putea sa mearga si mai bine si sa va ajutati si mai mult clientul. Cereti strategia de marketing si adaptati planul de PR ca atare, cu respectarea a ce spuneam mai sus.

Doamna Doina Cornea, sa va odihniti in liniste! Mananc si eu un mic, nu stiu daca voi bea si o bere, in cinstea dumneavoastra, insa in weekend! Se pare ca va luptati cu comunistii si dupa moarte! Imi pare rau! Sa-l iertati pe Dragos Lungu. Nu a gandit si iesirea din spatele calculatorului l-a tulburat! Stati linistita, nu a dat el berea, desi trebuia, pentru ca a castigat mult la capitolul impact! P.S. Pentru cei care pot descifra nonverbalul si paraverbalul lui Dragos Lungu, atasamentul video este o adevarata poveste. Daca sunt necunoscatori si doritori, va servesc cu drag! In plus, pe masa se vede multa limonada. Pentru ce sa fie?

Foto: Aktual24; Video; Digi 24

Sa auzim numai de bine!

Un răspuns la „Pariu cu Liviu Dragnea, foisor psd, mici, bere si toata presa”

  1. […] Nu-mi vine sa cred ca a trecut un deceniu. Am trecut prin atatea transformari de nu ma mai vad. Simt ca mi-am pierdut identitatea. Voi imi spuneti Romania, insa eu nu ma mai simt asa. Simt ca nu mai sunt intreaga la corp si minte, insa voi imi spuneti ca sunt bine asa. Dragii de voi, vreti sa ma faceti sa ma simt bine de ziua mea. Va multumesc! Da, aveti dreptate, incerc sa uit astazi asta si sa sarbatorim. Bem si noi ceva? Mancam si noi ceva? Sper ca nu ne limitam la sarbatoarea de luni din foisorul lui Dragnea!? […]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.