Marketing

Rebranding Dragon Star Curier – cum arata noul logo DSC si care este explicatia lui.

In urma cu numai trei luni, acceptam o noua provocare – un nou proiect de marketing. De aceasta data, unul foarte complex, legat de DSC – Dragon Star Curier. La baza, a fost vorba despre rebranding, insa domeniul de activitate este unul special si a fost nevoie sa pun la bataie si competentele de management si sales. De ce? Dupa analizele realizate in faza initiala, a rezultat ca am nevoie sa inteleg foarte bine domeniul si comportamentele tuturor partilor implicate si sa am continuitate – pentru a putea sugera si implementa solutii de dezvoltare.

Practic, este vorba de un B2B2C in proportie de 25-30 % si de un B2B2B in proportie de 70-75 %. Solutia gasita de mine a fost – Marketing & VIP Client manager. Cu alte cuvinte, sa ma ocup si de vanzari. Mai lipsea accesul cald la mediul de baza – curierii. După zile bune de discutii cu reprezentantii din CS (relatii cu clientii) si diversi curieri, am decis sa aloc un hastag si sa mentin pulsul. Numele hastagului a rezulat firesc, din traducerea comportamentelor si legaturii dintre client si curier – #PrietenulCurier.

Cum tin legatura periodic cu curierii? Foarte simplu, am inventat o rubrica saptamanala (o puteti urmarii pe facebook) prin care am acces activ si cald la toate aspectele.

Cum arata noul logo DSC?

Scuze pentru vasta introducere. Sa ne intoarcem la noul logo. Mai jos, aveti logo vechi (in stanga) si logo actual (in dreapta).

Explicatie noul simbol DSC

Noul simbol este legat tot de Dragon – ochiul dragonului. Dupa restilizare, am adaugat un Dragon in zbor, pentru a consolida cuvantul cheie. Simbolul indica, de asemenea, domeniul de activitate – seamana cu o parte dintr-un colet. Cineva spunea: „Este un colet care iese din apa, din ceata”

Sageata care se desprinde prin separarea dată de profilul dragonului a fost colorata diferit, pentru a evidentia tipul serviciului – Rapid.

Prin urmare, avem Dragon, Ochi de dragon, Colet si Săgeată (Rapid).

In incheiere, nu vreau sa fac o descriere a companiei sau sa o laud. Va spun numai sa o urmariti ca si evolutie si o sa constatati foarte multe lucruri bune. Pe clienti si potentiali clienti ii asigur ca aceasta companie o sa se dezvolte din toate punctele de vedere – servicii, produse, comunicare, etc.

Sa auzim numai de bine!

Acesta este noul logo al DSC – Dragon Star Curier (transparent .png)

Marian Gavrilescu

Leave a Comment
Share
scris de
Marian Gavrilescu

Postari recente

Optimizarea strategiilor de vânzare cu modelul GROW

În lumea vânzărilor, fiecare moment este oportunitate. Dar, așa cum știm cu toții, oportunitatea nu…

7 luni ago

Consultanța în afaceri: De la neîncredere la transformarea afacerii tale

Am scris un articol pentru Careers & Business despre acest subiect. M-am gândit să pun…

7 luni ago

Viziune versus Implementare: Cum ne adaptăm în mijlocul schimbării

Bună dragilor! Fie că sunteți antreprenori în plină acțiune sau specialiști experimentați, fiecare dintre noi…

7 luni ago

Vreau să introduc manager MMS (director MMV) în COR. Ce părere aveți?

De ce vreau să introduc manager MMS (director MMV) în COR (Clasificarea Ocupațiilor din România)?…

1 an ago

Schimbarea ta trebuie descoperita de cei din jur, nu cunoscuta inainte!

Daca ai decis sa schimbi ceva la tine sau chiar sa te schimbi radical, felicitari!…

4 ani ago

Voi lasati copiii sa se uite la serialul „Las Fierbinti” de pe PRO TV?

Aseara ma uitam cu Luca Si Adelin, in foisor, la serialul "Las Fierbinti" de pe…

4 ani ago