Cadre din activitate

Vreau să introduc manager MMS (director MMV) în COR. Ce părere aveți?

De ce vreau să introduc manager MMS (director MMV) în COR (Clasificarea Ocupațiilor din România)? În ultimii cinci ani (trei din postura de consultant pentru mai multe companii și doi din postura de manager intern), strict pe această abordare, am descoperit cât de util este pentru o companie un director/manager cu competențe reale în Management, Marketing și Sales / Vânzări. Aș vedea un astfel de curs în care elevul să-și perfecționeze structura teoretică, să urmeze programe de implementare, iar după trei ani de practică efectivă pe această poziție să poată susține un examen care să-i ofere această certificare. Cred că este o poziționare superioară și un drept legitim al unui manager performant să fie apreciat la nivelul performanțelor sale.

Știu, o să spuneți că este o activitate prea complexă și că asta ar trebui să presupună numai coordonare, mai ales la companiile mari. Mai știu că o să spuneți că sunt valențe ale directorului general. Unii dintre voi se vor lega de MMS care este abrevierea pentru altceva, însă nu aceasta este discuția.

Ei bine, consider că un director general sau owner de companie are nevoie de un astfel de specialist. Nu discutăm acum de ce nu face el asta. Un astfel de manager are capacitatea să verifice, să testeze, să înțeleagă și să implementeze strategii reale, cu impact major. Nu trebuie neapărat să facă totul singur, ci este esențial să facă din fiecare, pentru a înțelege întregul și pentru a elabora, cum spuneam, planuri cu adevărat eficiente.

Aș prefera să purtăm discuția prin mesaje/comentarii la postarea de pe blog și să avem o atitudine constructivă. Intenționat, nu am folosit toate argumentele, însă am deschiderea discutării lor cu cei interesați de subiect.

Revin cu întrebarea: Este util să înregistrăm în COR (Clasificarea ocupațiilor din România) acest tip de meserie? Aștept și idei de denumire.

Mulțumesc, anticipat.

Marian Gavrilescu

Leave a Comment
Share
scris de
Marian Gavrilescu

Postari recente

Cum poate un intrapreneur să stimuleze inovația direcționată?

Într-o lume a afacerilor dominată de giganți corporativi și piețe saturate, abordarea inovatoare a unui…

4 luni ago

Optimizarea strategiilor de vânzare cu modelul GROW

În lumea vânzărilor, fiecare moment este oportunitate. Dar, așa cum știm cu toții, oportunitatea nu…

8 luni ago

Consultanța în afaceri: De la neîncredere la transformarea afacerii tale

Am scris un articol pentru Careers & Business despre acest subiect. M-am gândit să pun…

8 luni ago

Viziune versus Implementare: Cum ne adaptăm în mijlocul schimbării

Bună dragilor! Fie că sunteți antreprenori în plină acțiune sau specialiști experimentați, fiecare dintre noi…

8 luni ago

Rebranding Dragon Star Curier – cum arata noul logo DSC si care este explicatia lui.

In urma cu numai trei luni, acceptam o noua provocare - un nou proiect de…

4 ani ago

Schimbarea ta trebuie descoperita de cei din jur, nu cunoscuta inainte!

Daca ai decis sa schimbi ceva la tine sau chiar sa te schimbi radical, felicitari!…

4 ani ago