Marketing

Zara Men, Colectia Toamana-Iarna cu iz englezesc

Nu as vrea sa va redau explicatiile  home despre colectia toamna-iarna a celor de la Zara Men. Ar insemna sa spun ceva in care nu cred. Eu vad altfel lucrurile, desi asta nu inseamna ca am neaparat dreptate. Am parcurs colectia amintita si am incercat sa pozitionez actiunea intr-o anume zona geografica. Ei bine, nu este vorba despre Spania, tara de origine a brandului Zara, ci Marea Britanie. Vad o personificare a  vestimentatiei intr-un campus universitar si studenti din toate colturile lumii. O simfonie de atitudine si incredere, dar si de eleganta. Noua colectie, pare un club de oameni educati, insa cu viziuni si actiuni diferite, fiecare iesind in evidenta asemeni unui bob de piper.

Timpul nu-mi permite sa discutam despre fiecare personaj. Pentru ca nu vreau sa fiu acuzat ca m-am limitat la shapou, iar prezentarea adevarata a colectiei am lasat-o in aer, m-am gandit sa aleg „1 student”… cel putin, pentru astazi.

Studentul francez: Este de doi ani in Anglia. S-a obisnuit deja cu stilul din Regat. Incearca din rasputeri sa etaleze o atitudine de intelectual cu care sa ascunda faptul ca este tocilar. Nu si-ar pune in public decat ochelarii aceia lati, dintr-o singura culoare. A ales un pardesiu cu blanita colorata in stilul regelui animalelor. Este semn ca vrea sa fie crezut si ascultat. Vrea sa impuna respect, desi orientat catre lucruri teoretice. Poarta pantaloni din lana, cu dunga, aparent nepotriviti. In coroborare cu pantofii si geanta duc catre stilul unui inginer sau specialist departamental. Prin culoarea gri, nu stiu cati ar fi ales-o, vrea sa arate ca este foarte tanar.

Mi-l imaginez intrand intr-un club, dupa cca 30 de minute de la ora stabilita cu colegii, aducand parca iarna, plin de zapada si nemultumit de ratarea timpului pierdut. Pozeaza intr-un ostas venit direct de pe frontul de razboi care, desi intarziat, trebuie luat in brate si  cinstit cu un coniac de 7 stele. Apoi, dupa ce-si da coama jos (paltonul), inghite o gura mare din paharul de coniac, asteapta colegii sa-l inconjoare si se apuca sa povesteasca intamplarile din timpul lipsa. Pleaca de la bar cu una dintre victimele scenariului sau. Fata respective intelege ca a fost aleasa special si onorata sa-i oblojasca ranile razboinice. Atat, altfel dam senzatia unui altfel de blog si trebuie sa adaugam restrictii de varsta

Cineva o sa spuna: Marian, poate te-ai uitat la fata lui, mai mult decat la haine. Tot ce se poate, insa nu-mi imaginez altfel personificarea acestei vestimentatii.

Promit sa mai scriu cateva descrieri din colectie, in limita timpului si a unui feedback pozitiv-constructiv.

Sa auzim numai de bine!

Marian Gavrilescu: „Vestimentatia nu trebuie aleasa dupa perceptii sau amintiri, ci dupa atitudinea pe care dorim sa o etalam!”

 

Marian Gavrilescu

Leave a Comment
Share
scris de
Marian Gavrilescu

Postari recente

Optimizarea strategiilor de vânzare cu modelul GROW

În lumea vânzărilor, fiecare moment este oportunitate. Dar, așa cum știm cu toții, oportunitatea nu…

8 luni ago

Consultanța în afaceri: De la neîncredere la transformarea afacerii tale

Am scris un articol pentru Careers & Business despre acest subiect. M-am gândit să pun…

8 luni ago

Viziune versus Implementare: Cum ne adaptăm în mijlocul schimbării

Bună dragilor! Fie că sunteți antreprenori în plină acțiune sau specialiști experimentați, fiecare dintre noi…

8 luni ago

Vreau să introduc manager MMS (director MMV) în COR. Ce părere aveți?

De ce vreau să introduc manager MMS (director MMV) în COR (Clasificarea Ocupațiilor din România)?…

1 an ago

Rebranding Dragon Star Curier – cum arata noul logo DSC si care este explicatia lui.

In urma cu numai trei luni, acceptam o noua provocare - un nou proiect de…

4 ani ago

Schimbarea ta trebuie descoperita de cei din jur, nu cunoscuta inainte!

Daca ai decis sa schimbi ceva la tine sau chiar sa te schimbi radical, felicitari!…

4 ani ago