Marketing

Pariu cu Liviu Dragnea, foisor psd, mici, bere si toata presa

Liviu Dragnea, pariu, foisor psd, mici, bere si toata presa. Dragos Lungu, blogger, umilit, stare de disconfort, gest de salvare penibil: „Micii imi plac, da, dar nu vreau de la domnul Dragnea!” Doina Cornea – ce treaba avem cu moartea ei? Cand constat ca oamenii de pr isi ating obiectivele, chiar daca intr-un mod neinspirat etic si profesional, va spun. Ieri s-a intamplat un astfel de exemplu. Care a fost scopul? Eu va spun numai ce am constatat, decideti voi restul. Din punctul meu de vedere avem de ales intre o „blasfemie” si un „succes de pr”. Tot dupa parerea mea, un punct urias pentru notorietatea lui Dragnea. Daca tinem cont de scoringul de PR, este o reusita. Daca tinem cont de etica… nu conteaza, pentru ca notorietatea este mai importanta!

Ce a reusit Liviu Dragnea, cu acest eveniment de PR, pentru publicul tinta?

  1. Sa transmita ca este un om simplu ca noi
  2. Sa transmita ca este o persoana populara
  3. Sa transmita ca respecta o promisiune („pariu”)
  4. Sa transmita ca este nationalist – mici si bere in foisor
  5. Sa transmita interes urias pentru media pentru o chestiune banala

Ce a reusit Liviu Dragnea, cu acest eveniment de PR, pentru intelectuali si opozitie?

  1. Poti face un gratar cu mici si bere, chiar daca esti la serviciu, in cursul saptamanii, in mijlocul zilei
  2. Dau mici cu bere, pentru cei care nu sunt interesati de Doina Cornea
  3. Apropo, cine a fost Doina Cornea si ce treaba avem noi PSD sa-i onoram inmormantarea?
  4. Daca vreau, pot sa sacrific si un blogger pentru interesul lui Liviu Dragnea
  5. Dragos Lungu, bloggerul despre care este vorba, a incercat sa arate ca lupta si a refuzat micii. :)) Cum o fi intrat berea?

Sugestii pentru cei care fac astfel de campanii de PR:

  1. Alegeti bine ziua si conjunctura
  2. Verificati ce transmite fiecare element definitoriu
  3. Verificati impactul pentru toate segmentele
  4. Atentie pe cine si de ce sacrificati inutil
  5. Scapati de „lasa ma ca merge si asa”! Da, merge si asa, dar putea sa mearga si mai bine si sa va ajutati si mai mult clientul. Cereti strategia de marketing si adaptati planul de PR ca atare, cu respectarea a ce spuneam mai sus.

Doamna Doina Cornea, sa va odihniti in liniste! Mananc si eu un mic, nu stiu daca voi bea si o bere, in cinstea dumneavoastra, insa in weekend! Se pare ca va luptati cu comunistii si dupa moarte! Imi pare rau! Sa-l iertati pe Dragos Lungu. Nu a gandit si iesirea din spatele calculatorului l-a tulburat! Stati linistita, nu a dat el berea, desi trebuia, pentru ca a castigat mult la capitolul impact! P.S. Pentru cei care pot descifra nonverbalul si paraverbalul lui Dragos Lungu, atasamentul video este o adevarata poveste. Daca sunt necunoscatori si doritori, va servesc cu drag! In plus, pe masa se vede multa limonada. Pentru ce sa fie?

Foto: Aktual24; Video; Digi 24

Sa auzim numai de bine!

Marian Gavrilescu

Leave a Comment
Share
scris de
Marian Gavrilescu

Postari recente

Optimizarea strategiilor de vânzare cu modelul GROW

În lumea vânzărilor, fiecare moment este oportunitate. Dar, așa cum știm cu toții, oportunitatea nu…

7 luni ago

Consultanța în afaceri: De la neîncredere la transformarea afacerii tale

Am scris un articol pentru Careers & Business despre acest subiect. M-am gândit să pun…

8 luni ago

Viziune versus Implementare: Cum ne adaptăm în mijlocul schimbării

Bună dragilor! Fie că sunteți antreprenori în plină acțiune sau specialiști experimentați, fiecare dintre noi…

8 luni ago

Vreau să introduc manager MMS (director MMV) în COR. Ce părere aveți?

De ce vreau să introduc manager MMS (director MMV) în COR (Clasificarea Ocupațiilor din România)?…

1 an ago

Rebranding Dragon Star Curier – cum arata noul logo DSC si care este explicatia lui.

In urma cu numai trei luni, acceptam o noua provocare - un nou proiect de…

4 ani ago

Schimbarea ta trebuie descoperita de cei din jur, nu cunoscuta inainte!

Daca ai decis sa schimbi ceva la tine sau chiar sa te schimbi radical, felicitari!…

4 ani ago